Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Huszonegy

2009.06.08. 12:29 :: Nicole Scene

Üdvözlet kedves olvasó:)

Nos, nem igazán szoktam egy napomat leírni nem hiszem h bárkit is érdekelne, h mit csinálok egy átlagos nap, most azonban egy számomra különleges nap történéseiről fogok beszámolni:)

2009 06. 06. Nicole 21. Születésnapja.


Image and video hosting by TinyPic

Pár héttel korábban, mikor megnéztem melyik napra is esik a szülinapom, felcsillant a szemem. Szombat. Erősen elkezdett motoszkálni a fejemben az a gondolat, hogy mi lenne, ha csinálnék itthon Esztergomban egy kerti partyt:)

Kb 15 éves korom óta nem volt megünnepelve a szülinapom a barátaimmal.. Nem tudom miért.. így alakult.
Aznap reggel korán keltem, felöltöztem és elkezdtem olvasgatni az sms-ekete amiket buzgó és imádni való barátaimtól kaptam, azoktól akik képesek voltak fenn maradni, vagy felkelni hajnalba és felköszönteni:) <3 Hatalmas mosollyal az arcomon indultam előkészíteni a terepet.
Legelőször Ádis És Andriss[BrooH] érkezett. Lementem értük az állomásra. Egy hatalmas nagy plüs medvét fogtak a kezükben=) (gyűjtöm a macikat)Ez volt az ajándékom:) Hazamentünk, majd ők segédkeztek a további előkészületekben. Öcsémmel [Isi] együtt nagyon szakszerűen nekiálltak egy sörsátor összerakásának a teraszon. (a sátor óvintézkedés volt=) ha esetleg esne az eső, mert hát az időjárás jelentés nem mondott valami napsütéses délutánt)
Image and video hosting by TinyPic
Végül hihetetlen nagy szerencsém volt egy csepp eső sem esett egész este és piszok jó meleg volt így este sem fáztunk kint :) A hatalmas nagy vihar csak pár km-el arrébb volt és a terasztól néztük ahogy villámlik a hegyek felett(képen is látszódik az a rész. )Szóval nagy mázlim volt:) Megérkezett közben Gabee is és Zaggy. Ők segítettek krumplit pucolni! :D Nagyon szakszerű meccésekkel szabadították meg a krumplit a külső burkától:) Aztán jött ádis h megmutassa hogy is kell krumplit pucolni(hogy kell egy nagy krumpliból kicsit csinálni) xD hihi <3
Jess is megjött és Kata is. Lele, Zoli, Jenny, Anett, Jhony , Peti, Bence, Isti, Balázs, Timi, István, Réka , Petra Lisa, Sönci majd egy kicsit később Chris, Matyo és Erik. és olykor-olykor betoppant egy két ismerős felköszönteni és koccintani egyet. Családiasan állandó 25-30 fővel éveztük az estét=) Én hihetetlenül jól mulattam. Játszottunk Romeó és Juliásat:
Image and video hosting by TinyPic
Júlia szerepében:
Image and video hosting by TinyPic

és Rómeók :D hihi<3
Image and video hosting by TinyPic
Csináltunk kicsi a rakást =)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Volt h meg is hatódtam:$ Fenn voltam a teraszon és szóltak h nézzek le és Ők lenn álltak a fűben és elénekelték nekem a happy birthday-t és és ez olyan nagyon de nagyon jó volt<3 Legszebb ajándék látni a szemükben a szeretetet. Hihetetlenül szerencsés vagyok h ilyen barátaim vannak. Hatalmas nagy érték és ők nem hagynak el ha rossz passzban vagyok vagy h baj van... ők ott vannak és segítenek és nem kell kérjem.... tudják mikor kell jönni. Ők a szívemben vannak és lesznek örökké. Bármi is történjék. (ezt főleg Ádisnak üzenem) Ádis az én Kishercegem és övé a B-612-es bolygó, és most 21. szülinapomra kaptam tőle én is egy saját bolygót^^ ami csak az enyém<3 B-618-as:)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Még majd jön a folytatás.....(csak most el kell mennem)

Szólj hozzá!

Címkék: scene nicole 21 sweet

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr871171244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása