Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Emo, Punk-rock, Scene és Zene

2009.06.15. 19:20 :: Nicole Scene

Kaptam kommenteket az első:

"Puncuss-tól" :)
szijoka! :) véleményem, meg kérdésem lenne, jol jönne majd egy válasz, vmien úton-módon :) Szóval van ez az élet + kinézeti scene stílus, igazából sok olyan embert láttam, akit nem tudnék besorolni vmien stílusba, ezek között például az ugymond(!) emo-k, akikre rámondják, de nem igazán az, mert nem olyan, mint az emo stílus eredetileg, de nem is az a lecsuszott, eldurvult, elgusztustalanodott "emo" stílus amit most annak gondolnak, csak a hosszabb haj miatt sok ember ien helyekre sorolják. Ien kérdésem érdeklődésem lenne például, hogy rövid hajjal lehet-e az ember scene. Fiu vagyok. Zenei stílusom punk-rock, amit szintén lehetne akár egyfajta életstílusnak is nevezni. Nos, a punk-rock is hasonló az életfelfogásban és némileg kinézetben is(abban kevésbé). Mert a magabiztosság, a lázadás, a kitűnés a tömegböl, az optimizmus és mondhatni hogy a boldogság jellemzi a punk-rock -ot. Boldogság alatt az élet élvezetét értem, hogy nincs depizés, szomizás, hanem haverok, buli, állatkodás van. Szóval, én olyan vagyok, hogy gyakorlatilag mindig jó kedvem van, vidám vagyok, optimista, teli vok életerövel. Kinézetre: rövid sötétbarna haj, punkosra középen felállítva, oldalt rövidebbre nyírva, nyaranta szépen világosodik(:D), ruha ügyben pedig van h csögatya (ez elég ritka), van h lazább, de kockás dolgok (pl rövid nadrág, van h 10 fokban is :D), általában világos színek, h a jókedv, a pörgés, az életérzés látsszon, de van h sötétebb cuccokban vok (fekete, sötétkék). Kb ezen keretek között, amit leírtam, mindenféle keverés van, ahogy éppen érzem magam, ahogy jól esik. Tehát mondhatám h jellemző rám a scene stílus? illetve lehet-e hasonlóság a punk-rock és a scene kialakulásában, történetében, ugymond értelmében. Esetlegesen elképzelhető, hogy a scene-nek, mint ugye életstílusnak, netán a punk-rock, mint zenei stílus, részben párja legyen, testvér stílusok legyenek?

Image and video hosting by TinyPic
Kedves 'Puncuss'
Nos ezek az alternatív stílusok elég hasonlóak. Valóban sok mindenkit nem lehet besorolni sehova, sőt nagyon sok mindenki tiltakozik ,hogy ő márpedig sehova nem tartozik. Nem tudom... furcsák az emberek... úgy néz ki mint egy emo... de nem az... sőt... van olyan, h azt írja h emo de köze nincs hozzá, nem is úgy néz ki(felteszem csak az szeretne lenni mert neki ez "menő") :D nah ez is vicces dolog:). Én a barátaimat, haverjaimat (aki úgy néz ki mint egy emo) simán le emozom függetlenül attól h az vagy sem.. tudják mire gondolok...és még sosem csaptak fejbe ezmiatt... ez inkább már olyan gyűjtő név. Nem lehet éles határokat vonni...
Sokan szerintem azért tagadják h imok (és itt most akinek nem inge ne vegye magára), mert már ez a dolog annyira átment a "homoszexualitás és érvagdosás" témába, hogy már mindenkit beazonosítanak melegnek vagy öngyilkosnak aki azt mondja magáról, hogy IMO. Aztán inkább ők nem azok.. ők inkább " semmik".
Meg aztán van olyan is amikor az egyik imo oltja a másik imot, h nem is imo hanem pózer.. XDDD igen ezeken is szoktam mulatni:D Tehát más nem lehet imo csak ő... MERT CSAK EGY MARADHAT XDDDDD Nah jó viccet félretéve. ezek általában a fiatalok körében mennek olyan 12-16 ig kb... van akinél tovább... nah persze és az olyan tudatlan emberek körében akiknek dunsztja nincs semmiről... meg sem akarja ismerni, hanem csak ránéz, elítéli és nosza hajrá oltsuk be a hülye gyereket... mert ugye ma már ez is menő:)

Másik fele a kérdésednek pedig arra utal h lehetsz e scene. nos...=) szerintem te a leírtak alapján egy punk vagy vagy rocker:) legalábbis ilyennek tudlak elképzelni.a punk is majdnem ugyannarról szól mint a scene néhány dologban tér csak el.. és egy ilyen fő ok a külső... zenei stílus 'nálunk nincs megszabva én speciel zeneileg abszolút rock'n ' roll fan vagyok. kemény rockot hallgatok többnyire de inkább a modernebb verziókat és nem nagyon kedvenem a 'picsa' zenét (elnézést a kifejezésért,én így szoktam bekategorizálni azt a 'diundisu' zenét.)
"Esetlegesen elképzelhető, hogy a scene-nek, mint ugye életstílusnak, netán a punk-rock, mint zenei stílus, részben párja legyen, testvér stílusok legyenek?"
Teljes mértékben lehetséges.Én is halgatok punk-rockot. Ha rákattintotok a képre mindent megtudhattok a PUNK-ROCK ról. Illaz EmO:
Image and video hosting by TinyPic

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr181187280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RUM27 2009.09.05. 22:15:07

szia! nagyon fontos lenne...
hol találtad ezt a képet vagy ki van a képen? amelyiken van egy fiu fekete hajjal és van benne egy kis rozsaszin is, és fehér pólóban van.

előre is köszi ^^

by [R]ohadtul[U]nom[M]ár

Nicole Scene 2009.09.23. 22:27:52

Szia ő egy nagyon jó barátom:)Dawe. bár ez a kép már 3-4 éves:D már nem így néz ki a fiu:)
miért?

AnkhEngel 2009.10.20. 20:36:11

Elnézést, ez építő jellegű kritikának indul.

Miért akar valaki bármi áron besorolódni? Miért kell mindig kinézni úgy, ahogyan most trendi?
Nem attól lesz "menő" meg "kemény" valaki, ha úgy öltözik, ahogyan más. Nem mindegy, hogyan nézel ki? Nem a hajad állása mondja meg, Punk vagy-e.
Tiszteletem
Ankhengel

RUM27 2009.11.01. 17:22:55

Az lehet, hogy ez a fiú fölvett engem msnre? Sehol nincs kint az msnem, csak azoknak adom meg akikkel jóban vagyok, mégis fölvett vki, akinek ez a kép van kint megjelenítendőben... Valamilyen Balázs...?! Eddig egyszer beszéltünk - amikor fölvett - és azt mondta látott engem az utcán, megkérdezett egy másik embert, hogy tudja-e az msnem, és fölvett. Kicsit hihetetlenül hangzik, nem vagyok olyan ismert, és nincs is olyan sok msn-partnerem... Ha ő az, légyszi megkérdeznéd tőle, hogy honnan ismer? Mert nem nagyon van fönnt msnen. Előre is köszi :)

Nicole Scene 2009.11.02. 18:04:44

@RUM27: ő 22 éves és már nem így néz ki. és nem balázs a neve :) kérdeztem tudja e h ki vagy de nem... szal szerintem sőt.. biztosan fake a srác..

RUM27 2009.11.03. 18:27:56

ja okés, köszi :D

Déw.Core · http://www.daveedhun.deviantart.com 2010.01.04. 21:05:53

Szia!
Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexualitás és érvagdosás" témába..."Meglátásom szerint (jelzem; hatos szemüvegem van, távolra xDD) ez azért van így mert sokan lejáratják az "EMO témát". Ha egy videóban, vagy egy filmben azt látom, hogy kifestett fiúk smárolnak, nos eléggé az a gyanú kezd el élni bennem, hogy az illető buzi. Bocsánat, attól, h EMi-nak mondja (!!) magát vagy sem, attól még buzi. ÉS igazából azt sajnálom, h sokan ezzel azonosítják a stílust (már ha lehet stílusról beszélni)... Hallgatok HardCoret, Screamot, meg úgy mindenféle zenét, egy időben "true emo" voltam. És értetlenül állok ezek elött a dolgok elött... Ennyi amit szerettem volna
süti beállítások módosítása