Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Miss MyVip 2008

2008.11.16. 15:28 :: Nicole Scene

újabb netes szépségverseny sok gyönyörű lánnyal:)

Kell bátorság elindulni a versenyen hiszen sok ember látja őket és rengeteg kritika érkezik! megfelelni mindenkinek lehetetlen! Ahány ember annyi gondolat annyi elvárás, tetszés és nem tetszés:)
Ma végi néztem az össze lányt megnéztem a képeket és két lány van akit magasan kiemelek a többi fölé:)
az egyik lány: Ollé Henriett
Gyönyörű arc testalkat szép szőke haj olyan igazi barbi baba^^ és a képei is izlésesek benne van a nőiesség de nem úgy h mindent megmutat! Szóval Heni;) én szurkolok:)

a másik nagy kedvenc egy olyan versenyző akit én régebbről ismerek:) Ő Balogh Vivienn.
Vivi stílusilag nagyon hasonló hozzám szép szőke hosszú haj jó képek^^ nagy boci szemek:) Kedves életvidám vadóc csajszi! szóval ő a másik nagy kedvencem^^

És hogy ÉN miért is indultam?
Egy elég alternatív stílust képviselek, ezért egy kicsit más vagyok! Negatív kritika engem is ér!De felvállalom magam! Felvállalom azt, amilyen vagyok!
(sokan nem merik a negatív kritikák és az általánosítgatások miatt)
Jelentkezésemmel nem világot megváltani akarok! Csupán annyit hogy az emberekben elinduljon egyfajta tolerancia, hogy elfogadják; ami más, az nem feltétlenül rossz!
Sokan mondják h Magyarország nem jó hely, de könyörgöm hogy legyen jobb ha ellene vagyunk mindennek ami más mint a megszokott????

http://myvip.hu/missmyvip2008/Nicole_Scene
Én

SZavazni nov. 24-től lehet majd^^ Nem hiszem h kampányolni fogok nagyon magam mellett mert az milyen dolog már:) De nem mondom h nem fogok örülni minden egyes szavazatnak^^

H ki nyeri meg az csak rajtatok múlik:)..

ÉN ELINDULTAM.

4 komment

Címkék: myvip tolerancia scene 2008 nicole miss scene myvip 2008 szépségversen

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr56771953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mind-1 2009.01.02. 20:55:30

ezek az alternativ stilusok sztm nem aról szolnak h az emberek megtanuljanak elfogadni ,félre ne érts nem ál szándékomban ki oktatni téged de mondjuka PL:scene stilus aról szol h felháborodást keltsetek és kitünjenek a tömegbölv nem?O.O
már pedig aki felháborodást akar a külsejével kelteni és ki akar tüni a tömegböl,az nem éppen ara törekszik h elfogadják azt a h, kinéz :/
(bár ez csak a személyes véleményem )
..............................
Sokan mondják h Magyarország nem jó hely, de könyörgöm hogy legyen jobb ha ellene vagyunk mindennek ami más mint a megszokott????
- Bár ebben neked van igzad :/

Szili Nikolett 2009.02.26. 19:12:35

Jó kép lett... széph széph :) ♥ Puszihm
süti beállítások módosítása