Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

fiatalok

2009.10.27. 19:29 :: Nicole Scene

Tegnap feltévedtem egy magyra emo portál ra és kíváncsiségból belekukkantottam, hogy vajon miről is írnak...
katt ide, hogy megnézd
Bevallom, hogy nem nagyon kedvelem az ilyen emo-ról scene-ről szóló magyar oldalakat mert a fele butaság ami le van írva.. Nem csodálom, hogy amikor egy laikus elolvassa az oldalt egyből felületes semmit mondó dolognak tartja... én is annak tartanám. Sok kis tini írogat a fórumba. beleolvastam egy néhányba... elképedtem.. Van egy ilyen téma. hogy: " Beszóltak már neked? És mit?" Ha esszerűen gondolkodik egy ember akkor egy ilyen témát azért nyitnak meg h egymásnak lelki támaszt nyújtsanak miegymás de nem!....) Valóban vannak olyan írások, hogy így leoltott ez, meg az, meg úgy ... meg 15 éves vagyok meg 14 és bla bla bla.. már ahol a kora elhangzik pl legyen a személy 14 éves és azzal vannak problémái hogy nem érti meg a környezete hogy ő emo. erre persze jönnek a "nagyobbak" válaszlevelei ahol még jobban bealázzák szegény 14 évesünket.. a nagyobbak a 16-17 évesek kb.. Nah remek akkor ezzel az oldal "segítsünk a tárunkon" szakasza értékelve volt.
Ezen megrökönyödve , de reménykedve h valami pozitívum is fog érni tovább kattingattam az oldalon a következő bejegyzésig: Magyra scene-ek........ és tádám Nicole scene ott figyel rám vissza, meg még pár kedves ismerősöm a régi időkből. Van ott ám üzenőfal is..:D elkezdtem olvasgatni..( most senkitsem szeretnék megbántani) de ennyi primitív hozzászólást már rég láttam. Beleolvasgattam.. dee áááá nem volt türelmem folytatni...
annyira azt hiszik az emberek, hogy minden a külsőről szól... Félelmetes csalódás volt ez számomra. Abban bíztam, hogy az "új generáció" majd valahogy kicsit másképp látja a dolgokat... tévedtem... elkezdtem gondolkozni hogy miért?Nem igazán jöttem rá. szóval ha valaki el tudja nekem mondani, hogy miért jó az embernek, ha szándékosan és alaptalanul bántani akarja a másikat.!??? az írjon!
Talán ez egyfajta dominancia harc lehet. Ahol a "riválist" nem fizikailag hanem lelkileg akarják legyengíteni... egyfajta állati ösztön.. de mi EMBEREK VAGYUNK és nem állatok!!!
Sosem voltam az a fajta aki agresszívan reagál egy gonosz megjegyzésre. A gyűlölet gyűlöletet szül...

Nem bántani kell azt a szerencsétlen " 14 évest" hanem megérteni. hisz aki idősebb.. az is volt valamikor 14. neki is voltak gondjai bajai . sőt mindenkinek vannak problémái csak más jellegűek. és nem bántani kell a másikat hanem segíteni neki.. már az is nagy segítség lehet ha meghallgatod.. Ja és bolhából sem kell elefántot csinálni. szeretik az emberek felfújni a dolgokat. kiszínezni a történeteket, csak hogy lehessen valamiről beszélni... ezt is feleslegesnek tartom. Zárom soraim mert ismét bele gabalyodtam a saját gondolataimba és egyre csaj jönnek, jönnek egyre több.. hagyok belőlük máskorra is. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr31479729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása