Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Megdöbbentő levél

2008.12.12. 01:44 :: Nicole Scene

Az egész úgy indult h a miss myvipes versenen bekerültem az első 100 ba innentől kezve a myvip autómata üzeneteket küldött embereknek a bemutatkozásommal és azzal a kéréssel h szavazzanak rám. Következménye jó néhány válaszlevél lett és egy kettő megdöbbentő. de talán a leg kiemelkedöbbet egy Budapest VII. kerületben lakos srác írta. Olvassátok el megdöbbentő....

Csécs Attila 'süti' :
na szevasz! elöször is engem ne fárassz ilyen hülyeségeiddel,széditsd a másik 20 milliot!nem szavazok senkire,rád meg pont nem ,mert nehogymá ilyen alvilági,kevés inteligenciával rendelkezö,vizihulla EMO legyen a miss myvip! megkéne tanulni viselkedni,de lám nem lehet az emo-knál ezt véghez vinni!csak könyörögtök.........szánalmas kis szolgák vagytok!inkább vágdossátok az ereiteket!szégyen!!!

Válaszom:

Kedves Attila:) Először is inteligenciáról beszélsz nekem holott úgy írsz levelet egy idegennek h nincsen irányában semmilyen ismereted. Élsz a saját világodban ahova eljutott az emo-k iránti gyűlölet, és sok mindenkit valószínűleg besorolsz oda aki a szerinted felálíltott szabvány emo alaknak megfelel:) Most közölném veled h nem csak az emo tartozik az alternatív stílusok közé és hiddel amiről te nem tudsz az még attól létezik:)
Visekedéről oktatsz.Leszánalmasozod az olyan embereket akik lehet hogy értékesebbek nálad. 'Vizet prédikálsz és bort iszol'
Véleményed meg lehet, egyéni véleményed, de a helyedben körbenéznék elötte a saját házam táján mielött másokat oktatok ki:) mert ezzel csak önmagadat minősíted:) további szép napot és jó söprögetést!
Ui.: jah és ha a fentiekböl nem derült volna ki nem vagyok EMO;)de inkább lennék az mint olyan ember mint te:)

Csécs Attila 'süti' :

>na ez a második,és egyben utolsó levél amit irtam!nem pazarolom a betüket aprolék emberekre!Tudd az olyasfatát mint TE nem kell ismerni csak ránézni!nem fogok vitatkozni h kivagy meg kinem,,,,,kutya vagy azt ennyi!meg a társaid!inkább söprögess te a retkes szobád küröl,meg ami téged körülvesz a (a kiskakas szemétdombja)nem mindenki magábol indul ki!
tod h hány olyan nagyszáju köcsög emo-t basztam szét mint te?többet mint ahányszor te elmentél wc-re!Én is a 7.ker-be lakom,ha jollátom te is,,,,ha minden igaz akkor isten ne adja hogy mi ketten összetalálkozzunk!mert naggyverésnek leszel kisgazdája!ez nem fenyegetés!nemszoktam!azt isten ne adja hogy te legyél itt valaki a myvip-en!


láteznek ilyen "férfiak''? márha az ilyet férfinak lehet egyáltalán nevezni. Kíváncsi vagyok mi a véleményetek erről....ő itt van és létezik..
attila

6 komment

Címkék: fenyegetés emo verés nicole nők bántalmazása inteligencia

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr61818345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunday 2008.12.12. 13:53:29

Helló!!!Hát szerintem tökéletesen igazad van...csak magát minősíti...bár ha olyan szemszögből nézzük énsem vagyok jobb ,mert ugyanazt mondanám az ő fajtájára mint amit amit Rád mondott...kajakra mintha magáról beszélne..szánalamas. de sztem neis foglalkozz az ilyen patkányokkal..nincs semmi értelme....és hátt a vastagbetűs részre..."az olyasfajtát mint TE nem kell ismerni csak ránézni "..hát láttam vipem...neis beszéljünk róla...de azért kivánom ne fuss vele össze.

Töppedt gomba 2008.12.17. 00:34:25

Tipikusan az a fajta srác, aki máson vezeti le a saját frusztrációját. Meg persze azt se felejtsük el, hogy egy borzalmasan sötét marháról van szó, aki csak azért van fent myvipen, mert a kisegítőben ezt mutatta meg neki a tanár. :D Szóval no para. ;)

SkinHead 2008.12.20. 23:13:23

Mit képzel magáról ez a kis gennyes köcsög.
Majd én szétkapom az állkapcsát
Még,hogy nem fenyegetőzik nem az apja f....t
de ha elkapom akkor megszívja
És az EMO-sokat ne fikázza meg ha pofázni akar akkor(de ne tegye mert megverem) előbb olvasni tanuljon meg

Tibee36 2009.07.24. 14:41:10

Sajnos ilyenek is vannak...semmit nem mernek tenni én ugy hivom az ilyet hogy nethuszár , ha valaki szép s sikeres rögtök el kell kezdeni oltogatni....csak ott nagy a szája kimegy az utcára s néz mint hal a szatyorban....nem kell az ilyennel törödni Nicole.
:)

vikii.$ 2009.08.25. 13:42:48

nem érteem ...
hogy miért vannak ijen emberek ...
én scene wagyok és nem emo. de mindig beszólnak és végtelenül rosszul esik :'(
nem értem pár emberkének miért kell ijenek lenni .. amikor semmit nem csináltam cssak megyek az utcán stb.
és pont az ijen emberek miatt nem merek vissza szolni inkááb hagyom de legbelül akkor is fáj.:(:(
együüt vagyok veled nicole és nee foglalkozzunk ezekkkel az emberekkel.
:) puszii
süti beállítások módosítása