Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Szólj hozzá Te is!:) / Lilu levele

2009.02.20. 10:59 :: Nicole Scene

Azon gondolkodtam, hogy hogyan lehetne valahogy közvetlenebbé tennem a blogomat. Hogy tudnám azt megcsinálni, hogy ne csak rólam szóljon hanem rólatok is?! Mostanában elég ritkán írok( bár a "gyakoriság" sem volt valójában az) De ezene változtatni szeretnék=) naponta átlagosan 50-80 an olvassátok a blogom:) amit nagyon köszönök és örülök ám neki nagyon :)

Nos az ötletem a következő: ti írtok kérdéseket téma javaslatokat vagy esetleg véleményt valamilyen témával kapcsolatban. Ami természetesen bármi lehet, nincsenek tabuk! Vagy itt írsz mint hozzászólás vagy küldesz egy mailt. a következő email címere:
nicoleblog2009@hotmail.com

Fejcsük meg együtt az élet "nagykérdéseit" Segítsünk egymás problémáin. Lássunk tisztán! Al leveleket beírom a blogomba természetesn ha kérés van h ne legyen publikus a név vagy a levél szövege nem fogom felhasználni! Csak és kizárólag abban az esetben h nincs semmilyen kérés erre vonatkozólag:)

Kezdjük is Lilu levelével aminek nagyon örültem!

"Szia! nagyon birlak téged tényleg! Nem nem vagyok emo sem scene sem ilyesmi nincs behatárolós stilusom nem akarok hasonlitani még véletlenül sem senkihezXD Na szóval a bejegyzésem lényege hogy mmikor volt ez a bugyuta missmyvip kicsit megijedtem attól ahogy kinézel volt egy kép ami félelmetes volt de az iwiweden vannak a gólyatáboros képek! Ja hát azokon halálosan természetes meg aranyos vagy valahogy nekem jobban tetszenek! Még mindig nem tartok a lényegnél szóval az lenne hogy sosem értettem ezeket a stilusirányzatokat Én pl nagy depesmódos vagyok de nincs lakkcsizmám, meg minitűllöm és mégis érzem hogy az vagyok aki akarok lenni van depesfülcsim és ennyi! Szeretném megérteni hogy a külsöségek mért elengedhetetlenek mért kell mkinekugy kinézni ahogy azt egyzsre valaki kitalálta! Ha én ugy akarok monnyuk valami ilyesmi lenni hogy az rajtam ne látszódjon csak érezzem hogy az vagyok aki akkor az mért baj? nagyon szeretném ha válaszolnál mert nagyon szimpatikusnak tartalak érdekel a véleményed is erről!
Ui: Szőke vagyok én is mki szőke nőz llandóan egyel nem számoltak...ügyvédnek tanulok XDXDXDX Remélem válaszolsz!
Xoxo: Lilu "


Válaszom:

Kedves Lilu! Köszönöm a leveled. Nos igen ez egy olyan téma amiről nagyon sok tényállás van és engem is már elgondolkoztatott... Nos Lilu van kedvenc színed? van kedvenc pólód? vagy nadrágod? vagy olyan dolog amit meg szeretnél venni egy üzletben? Szereted ha mások megdicsérnek h csinos vagy? Arra törekszel inkább hogy olyan emberekkel legyél akik ellenkező nézeten vannak mint te vagy arra h olyanokkal akik hasonló nézeten vannak?
Minden embernek van izlése, vannak gondolataik és érzéseik.Ettől vagy te egyéni, nincs is több belőled egy Lilu van::) aki inteligens vannak álmai céljai, akinek van kedvenc színe, van kedvenc ruhája, van kedvenc zenéje, és kedvenc fülbevalója:)Te így vagy egész egyáltalán semmi szükség nincs arra hogy megváltoztasd azt amit szeretsz:)
Ha magamból kiindulok én úgy szeretek kinézné ahogy jól érzem magam és nem feltétlen azt figyelem h ez éppen menő e vagy sem. De mivel nem vagyok ruhatervező se fodrász ezért nyilván én pontosan emiatt más honnan gyűjtök ihletet. innen egy kicsit onnan egy kicsit.Majmolás lenne? Nem. Gondolj csak bele a sok divatmagazin, a butikok, a divatbemutatók miind miind a legújabb trendet sulykolják bele az emberekbe, főleg a nőkbe, mert mi szeretünk szépek lenni!Miért szeretünk szépek lenni? mert a szépek mindig kitűnnek a tömegből felfigyelnek rájuk. Ki így ki úgy.
A legtöbb ember szereti különlegesnek érezni magát. Amióta csak létezik civilizáció, fontos tényező a megjelenés, a külső. Vegyük például Kleopátrát. Tudtátok azt, hogy akit mi Kleopátra néven ismerünk valójában a Ptolemaiosz dinasztia VII. Kleopátrája volt? Egy fantasztikus nő volt! Olyan nő aki rájött arra, hogy miként tudja felhasználni az adottságait, a birodalom felépítéséhez és vezetéséhez. A birodalom virágzott! Kleopátra neve több mint 2000 év után is ismert, szépségéről legendák szolnak.
Nagyra becsülöm azokat a nőket akik mertek tenni, akik legyőzték a korlátokat, az akadályokat. Nekem ők a példaképeim.
Na de most egy remek blog témát kaptam tőled amit köszönök:) Puszillak és még egyszer köszönöm a leveled^^

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr65954424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamantin89 2009.02.24. 17:09:27

Na itt is vagyok!
Örülök én is hogy ennyire 9röltél a levelemnek most akkor örülünk!
Nekem is lehetne több idöm és akkor esetleg mélyebben is elbeszélgethetünk a témáról!
Még jelentkezem..imélben vagy itt de jelentkezem!
xoxo: Lilu

Lamantin89 2009.02.24. 17:10:22

Észrevétel: fejtsük nem pedig fejcsük(ne hariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiXDXDXDXDXDXD)
süti beállítások módosítása