Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Lazaság???

2009.08.22. 13:53 :: Nicole Scene

üdvözlet ismét mindenkinek:) Nos, ennek a bejegyzésnek a témáját egy számomra igen meghökkentő dologból merítettem. Sokaknak lehet nem fog tetszeni, sőt biztos vagyok benne hogy még ezért sok megjegyzést fogok kapni. De mindenek előtt le szeretném szögezni! NEM azért írom ezt le h bárkit is megbántsak.

A napokban a Timivel (barátnőm több mint 21 éve:)) vártuk a nyugatinál a vonatunkat és ezalatt kiültünk a Westend elé a padokra beszélgetni. Nos igen kinn voltak a "nyugatisok" korábban hallottam barátaimtól hogy ott szoktak lógni az emok, beszélgetnek mókáznak. ez megy a westend tetőn és a westend elött is. nos amikor egyszer nekem is volt szerencsém egy ilyen " talira " elmenni illetve csak futólag érinteni a helyet, akkor Petivel (Ádis öcsével) találkoztam és onnan mentünk bulizni. Akkor, ott a társaság igényesen felöltözött, igényes hajjal mind a fiukra mind a lányokra azt tudom mondani , hogy tök jól néztek ki. Kedvesek voltak , kulturáltak. Ám amikor vártuk a vonatot Timivel hát én megrökönyödtem... pedig ez nagyon nagyon ritkán fordul elő! Kb 10 15 " Emo" nak kinéző fiatal ücsörgött, ácsorgott egy kupacban. Én komolyan nem vagyok se emo se semilyen másstílus irányzat ellen, mindaddig amíg az igényes. ezek a fiatalok szakadt nadrág (ami még rendben is lenne ha nem lenne koszos) igénytelen kinyúlt póló, koszos cipő, kb semmilyen haj...????? else hittem. lehet eddig túlzottan begubódzva éltem az én kis világomban és elkerülte a figyelmemet ez? nem tudom, de most ez szíven ütött... Egyszerűen nem értem, h oké valaki emo.. az emonak és minden más alter stílusnak van egy öltözködési sémája ami tök rendben van! Lássuk be nem minden kinek van modell alkata. vannak molettebb lányok. könyörgöm miért kell egy molett lánynak egy feszülős felsőt felvenni ami köldökéig ér és kb. kötözött olyan mint egy kötözött sonka!??? Holott simán olyan csinosan, divatosan,modernen fel lehetne öltözniük h az félelmetes. nem látja hogy nem előnyös neki ha minden kibugyog a felső alól? aztán amin még kiszoktam akadni az a répa gatya eröltetése.. aki hátsótájékon erősebb és szerintem mindenki el tudja dönteni, hogy ki az és ki nem.az minek erölteti a répa csípőnadrágot? ha neki az nem előnyös? vagy keresne egy olyan fazont amiből nem lóg ki a fél feneke. nem túl gusztusos látni a fél seggét amikor lehajol. A fiuk meg... egyszerűen nem értem h miért jó 34221 számmal nagyobb pólóba járni.. oké vannak a repperek.. de ezek a srácok elvileg emok.. vagy ha nem is emok nagyon közel állnak a stílushoz, akkor...???? Oké, ezek akiket láttam ezek fiatalok voltak és felteszem még keresik önmagukat. de nem értem ehhez miért kell köpködni vagy ocsmányul beszélni, kurva anyázni etc...??? így már értem h miért vannak sok embernél előítélet az emokkal kapcs. Ne állnának ilyen központi helyen ahol mindenki látja őket.. saját stílusokat alázzák le... vagy egy kicsivel igényesebbek lehetnének. mit tudom én, akár annyival, h tiszta ruhát vesznek fel, vagy nem köpködnének, vagy kipucolnák a cipőiket.. vagy nem tudom egy kicsivel valami máást valami igényesebbet alkotnának. Nem tudom h csak én látom e így ezt... lehet h kissé prüd vagyok ilyen téren. de nekem ez a véleményem. Kapjuk össze magunkat fiatalok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr531330700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csernabanu (törölt) 2009.08.26. 13:35:38

szia! én egy emo srác vagyok én is sokszor lattam hasonlóan "öltözöt" fiatalokat. sokat lógunk mi is a westend tetején, de soha nem értjük azokat akik az igénytelenséget öszze keverik a lazasággal. két különböző dolog. attól h piszkos vagy és igénytelen attól csak azt hiszik az emberek hogy egy tróger vagy.

így télleg nem csoda ha lenézik az emokat.
ui.: az nem gond ha a csajnak látszik mindene :D

Nicole Scene 2009.08.26. 20:46:47

@Andy Saucy xDD: De ha 200000 kiló akkor az nem túl esztétikus szerintem:)

Csernabanu (törölt) 2009.08.26. 22:16:04

ja hát úgy nem túl gusztusos.

a Hipervándor 2009.10.30. 03:30:34

Szia Niki! Szoktam mindig olvasni a blogodat de most egy rövidke ideig kimaradt ez a mozzanat ugyhogy pótoltam!:) Emlékszem egyszer megkértelek, hogy magyarázd el mi a különbség az emo és a scene között illetve, hogy melyik mitől az ami és ezt sikeresen meg is tetted! Tény, hogy tovább adni nem tudom azt az informácio halmazt, mert ahogy Te elmagyaráztad ugy nekem nem megy vagy inkább nem tudom olyan érthetően viszont Én értem az a lényeg... Élőben is megtudom különböztetni és nagy valószínűséggel behatárolni, hogy ki az aki majmolja a stílust és ki az aki tényleg benne él! Rengeteget járok Én is Pesten, a Westendnél ugyszintén és Én is megfigyeltem a mai "fiatalság" eme rétegét és néha tényleg hidegrázást kapok Én is egyik-másik kulturáltságától! Néha még azon is elgondolkodok, hogy vajon mi lenne ha egyszer odamennék az egyikhez és felvilágosítanám: "Te! Semmi közöd ahhoz amit hiszel..:D" vagy "Jaa, most nézem csak hogy Te emo vagy? Bocs de egy pillanatra azt hittem hogy a takarító személyzet..:)" Egy szó mint száz, tetszett ez a bejegyzésed! Egy kicsit rávilágítottál arra, hogy sokaknak halvány lila .... sincs arrol, hogy Ők mit képviselnek! Remélem némelyik olvasgatja a blogod...:) Üdv: L. Tibi
süti beállítások módosítása