Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

A Gólyatábor:)

2008.08.18. 22:51 :: Nicole Scene

Idő:2008 aug.10-15
Hely: Szarvas
Téma: 24. Budai Campus Gólyatábor



Viszonylag hamar megértkeztem mert előtte való hétvégén a szüleimmel voltam lenn Hévizen egy nagyobb wellnes hétvégén:) És hévizről elhoztak kocsival a táborba.

Kicsit megvoltam az elején ijedve hiszen egy olyan új közösségbe csöppentem bele ahonnan senkit nem ismerek.

De aztán mikor megérkeztem már szinte teljesen elszállt ez a félelmem mosolygó arcok fogattak. Látszott h megvan a jó hangulat. =) Regisztráltam magam, felállítottam a sátram( sátorral mentem életemben először sátraztam), majd elindultam a körös partja felé.

/A tábor a Kőrös partján feküdt, egy félig fás félig nyitott területen. Volt néhány faház ahol azok aludtak akik időben jelentkeztek XD (nem úgy mint én) volt egy nagyobb "étterem" , Wc , zuhanyzó egy nagyobb épületben:D, egy jó kis röpipálya miegymás:D/


Lenn a parton ültek azok a gólyák, akik hozzám hasonlóan korábban érkeztek meg. Bemutatkoztam. Hmm kedvesek=) szinte már az első percekben oldott volt a hangulat..:D atom jó volt:D

Mielőtt megérkezett volna a többi gólya röplabdáztunk és csobbantunk egyett a körösben:D aztán megjöttek a többiek:D Hát itt is megtalálhatóak voltak a furcsa fazonok:D

Lepakoltak majd a Tábornyitón a mindenki által megivott feles pálinka után beosztottak minket 8 brigádba minden brigádban 13 fő volt. Én a 4 esben voltam:D Szerencsére ide osztották be az egyik régi évfolyam társam akit már ezer éve nem láttam, így azt sem tudtam h ő ide jön. Örültem neki mert nagyon szeretem a leányzót^^ Viszonylag jó csapatom volt.Jol vettül azt az akadályt is amikor a vetélkedőn az volt a cél h a zsűrit meg botránykoztassuk...:D hát nálunk az egyik srác sörivást vállalt be... ez így önmagában nem durva:D nah de a sört utána kihányta majd megint megitta... volt nem kevés öklendezés... nah de ez egy ilyen tábor XD hogy a többieket említsem ... : leányzó könnyedséggel végig nyalt egy nem tiszta Wc kefét, egy srác felgyújtotta a fan szőrzetét, egy harmadig pedig megitta egy pohárból a csapat társai által beleköpött nyál undormányt XD


Mivel folyamatosan ivott mindenki így egyre örültebb dolgok kerültek elő : a fiuk elöszeretettel felvették a lányok tangáit és így mutogaták formás feneküket:D És tényleg némelyiké eléggé tetszős féle volt:D


Ahhoz képest h 4-ig volt party minden nap. reggel kőkeményen fel kellett kelni 6 kor:D Tehát így alváshiány eléggé jelenvolt de tól lehetett élni és esténként ment a pörgés^^ Rengeteg jó arc emberrel ismerekedtem meg. Megismertem az első olyan srácot aki szeret partizni. szeret táncolni, és TUD is táncolni:D Ilyenből nagyon kevés van:D Nem keveset pörögtünk este jó volt^^ Lehet h a későbbiekben még előfog fordulni az irományaimban;)


A tábor nagyon gyorsan eltelt repültek a napok. Eszméletlenül jól éreztem magam. Maradtam volna még 1 hetet simán^^vagy még többet is=)



Még egyszer elmondom h aki azon fog gondolkodni h mennyen e?... annak jusson eszébe h én azt tanácsolom h MENNY nincs ennél nagyobb buli:D


Ezúton is köszönöm minden kedves szervezőnek h ilyen nagy bulit csináltak;)


Ennyi voltam ma<33333

sziasztok

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr76622179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frici63 2008.11.25. 22:13:08

Szia Nicole!
Sejtem melyik résznél lehetet a party. Elszoktunk a jó idő beálltával menni bátyámmal. Ahol lehet Szarvas után a Pepi kert környékén. Mink Halászlakra járunk, kb 5 km a távolság.
Ezzen a honlapon találsz fotókat.
nemtudom43.freeweb.hu

Üdv : Frici
süti beállítások módosítása