Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Jön a BULI? ----->előtte:Vásárlás...

2008.08.23. 19:26 :: Nicole Scene

Egyik kedves barátomnak, -aki manapság szinte már közismert személyiséggé vált a fiatalok körében- születésnapi partyja lesz 25-én. Szerintem már ebből sokan rájöttetek, hogy Hoolie-ról van szó. =) Saját tapasztalatból mondom h a 20. szülinap egy fergeteges buli:D Jómagam is megadtam neki a módját és hát valljuk be, hogy Hoolie sem rakta kicsire a mércét.

Én egészen biztos h jól fogom magam érezni!

Elöször még nem is nagyon foglalkoztam azzal, h mit fogok felvenni és h fogok kinézni stb... Majd myvipen elkezdtem kapni a leveleket: " Láttam te is mész Huli buliára! Semmi ötletem nincs mit vegyek fel. Te mit fogsz?". Minden levélre a "még én sem tudom" választ írtam hiszen valóban fogalmam se volt.
Aztán egyre több ilyen levelet kaptam, majd bennem is megindult valami , hogy a nemjóját alkotni kéne valamit, hiszen elvárások vannak irányomba, rám ragadt, hogy kis hazánk első Scene lánya lennék vagy mifene. Elkezdtek forogni a fogas kerekek, kinyitódtak a ruhás szekrényeim és tükör előtt állva gondolkodtam. Aztán bevillant egy kép.. egy ruha.. ami feltűnő és kifog tűnni a tömegből. Kellőképpen elegáns és nőies ugyanakkor vad és merész. Tökéletes! A gondot csak az jelentette h akkor még nem volt ilyen ruha a gardrovban :S Hát akkor irány shopping=)

Kedden Zaggy-vel lementünk Pestre vásárolgatni^^
Mind kettőnknek volt egy konkrét elképzelés, hogy tulajdonképpen mit is szeretnék. Hát így a legnehezebb vásárolni:D de végülis mind a ketten megtaláltuk a tökéletes darabot bár beletelt jó 4-5 óra bolyongásba. Igazából inkognitóban mentünk fel h senki ne tudjon róla és még véletlenül se ismerjenek meg. Dehát még így is volt h a meletünk elhaladó fiatalok azt suttogták h " te az nem Nicole és Zaggy? :O" Tehát inkognitó nem jött össze csak részlegesen:D

Amúgy általában nincs semmiféle problémám azzal ha valaki odajön és megkérdezi h te vagy nikól szín? Sőt még jól is esik h megismernek olyanok is akikkel életembe nem beszéltem. De most valahogy ez a vásárlásról szólt nem a sztárolásról.

Hoolie partyról még talán annyit h aki jön és esetleg azon töri a fejét h vajon oda jöjjön e hozzám beszélgetni vagy bármi. Annak azt tudom csak mondani h teljesen nyugodtan! Nagyon szívesen csevegek bárkivel! VIP-s vendég vagyok de ez nem azt jelenti h csak a vipes szektorban fogok nyomulni hiszen sima jeggyel érkezők között is rengeteg ismerősöm lesz=)

A buli után képeket is fogok feltölteni =)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr95629509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása