Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Egy átlagos nap

2008.12.09. 00:04 :: Nicole Scene

Elősször is köszönöm mindenkinek aki szavazott rám myvipen:) Nekek köszönhetően sikerült bekerülnöm a top 100 lány közé:)

itt szavazz légyszi ismét^^ minden nap lehet:)

Bár igazából számomra az a meghökkentő ha bekerültek 80% a erotikus töltetű képei miatt került be.. de most komolyan nem értem az embereket:/ valószínűleg a szavazók nagy része férfi/ fiu... ami megint azt mutatja talán h a pasik nagy része a ' farka' utánn megy:) elnézést a kifejezésért! A minap feljött hozzám az egyik nagyon jó barátosom és beszélgettünk. Majd valamilyen szinten megértette velem ezt a dolgot. Ő van h a haverjaival nézi a képeket és csak az erotikus képekkel rendelkező nőket nézik meg, idézem " mert lehet rajtuk nevetni, ezek a lányok ingyen playboyt csinálnak úgy h semmit nem fizetünk érte" Hmm azért ez elgondolkodtató:)

Kaptam levelet az egyik felháborodott anyukától! :) (mert a myvip küld ilyen reklámozós üziket véletlen szerűen a felhasználóknak) Az anyuka felháborodott h ő márpedig nem fog rám szavazni mert az ő lánya sokkal szebb, és h az ő lánya okos nem úgy mint én:D mert h én csak egy modell vagyok XD

itt is látszódnak az előitéletek.. ergó aki model, aki szép az csakis buta lehet mert ez így dukál:) Azért rem érzitek h ezt egy felnőtt nő állítja akinek lehet némi sütnivalója talán, mert rendelkezik annyi élettapasztalattal amiből kiderülhet h ez nem így van:D és ismét ráébredtem basszus milyen fontos is az h valaki tanult művelt inteligens legyen.

Reakcióm: Kérdem én melyik az a szülő aki nem a saját gyerekét látja a legszebbnek? Az én anyukám engem tart bibi bíííííí XD nah de a viccet félretéve:D sokszor a mindennapi életbe hátrányát érzem annak ahogy kinézek, konkrétan most a szőke haj szinemre gondolok. vagy csupán azt h lány vagyok:)
de szerencsére vagyok annyira talpraesett h az embereknek rá kell jönniük h a szőkenős viccek esetemben nem állják meg a helyüket:)
apropó :P

- Mi az kék, zöld ,lila, barna az árokban?
-Barna nő, aki túl sok szőkenős viccet mesélt ! :D
Egyetemre járok ahol edig minden akadájt veszek:) nem tanulok rosszul szerintem egyáltalán nem vagyok buta:) de ezt talán az írásaimból le is tudjátok szűrni:) (remélem)

jaaa és ami még történt:D levágattam a hajam^^ most van ilyen mini frufrum:) ez vicces mert ilyen hajam még nem volt:) lehet véleményezni am^^

new hair

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr32812370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apple.barbie 2008.12.09. 20:45:05

így is széép vagy..bár nekem a hosszu csitri picit jobban bejön..:]

gyuruorsi 2009.05.25. 09:56:54

A világért sem akarlak megsérteni, de ilyen helyesírással nem reklámoznám, hogy nem vagyok buta...

Tibee36 2009.07.24. 15:30:31

Jajjj most ebbe kell belekötni? Igen is nicole okos lány s nagyon jol látja a dolgokat...huh de nagy tragédia hogy néha nem a helyesirás szabálya szerint ir a blogjába...ennél nagyobb gondja sose legyen .
hajrááá Nicole :)
süti beállítások módosítása