Friss topikok

  • zsoltibacsi: elgondolkodtató az eset (2011.02.09. 23:39) Megdöbbentő levél
  • Déw.Core: Szia! Erre a mondat töredékre szeretnék a tapasztalataim alapján reagálni; "...átment a "homoszexu... (2010.01.04. 21:05) Emo, Punk-rock, Scene és Zene
  • Déw.Core: Majd ezt is elolvasom, csak előbb itt böngészek Volt pár érdekesnek tűnő cikk, amit elolvasok, s h... (2010.01.04. 20:55) Elköltözött a blogom
  • Nicole Scene: @Pearly Pfeffer: Teljes mértékben egyetértek azzal amit írtál hasonlóan látom én is a helyzetet... (2009.12.19. 13:25) Ankhengel
  • Aldaris: 1000db Miss MyVIP 2009 képgyüjtemény! hotfile.com/dl/21019778/a21d387/Miss_My vip_2009.zip.html (2009.12.18. 06:06) Miss MyVip 2008

Címkék

Linkblog

HTML

google

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nicole Scene

Ez a blog rólamszól. A gondolataimról

Budapest Budapest de csodás

2008.09.08. 15:27 :: Nicole Scene

Ismét itt vagyok, nem tűntem el! Az ok, amiért kicsit nagyobb időtartam után jelentkezem az az, hogy időközben felköltöztem Budapestre. Hihetetlen jó érzés "kirepülni a fészekből" és belecsöppenni az életben. Más. Más mint eddig. Élvezem. Mégis furcsa h nem csendülnek fel az eddig sokat hallott mondatok " Kislányom gyere kérlek teregess ki. Kicsim kérlek főzz valami kaját míg nem vagyunk itthon. Cica ki kéne szedni a mosogatógépet. Niki már megint kupi van a szobádban, nem bánnám ha rendet raknál!" Szerintem sokatoknak ismerősek ezek a mondatok. Igen a szülök. Ők már csak ilyenek, De így kell őket szeretni.

Most csönd van, nyugalom.. Na persze:D Hiszen feljöttem Pestre barátok tömkelege.. akiket eddig sajnos eléggé elhanyagoltam ugyanis nem túl sok időm volt eddig feljönni. Fárasztó, körülményes, időigényes( tulajdonképpen csak ha az utazást nézem már az elvesz 3 órát a napomból) most, pedig ha kilépek az ajtón máris minden itt van helyben. Jóféle!

Jelenleg a lehel téren lakom az egyik legjobb barátnőmmel Kittyvel. Közöttünk teljes az összhang. 12 éve ismerem ,általános iskolában osztálytársam volt, de persze utána sem szakítottuk meg a kapcsolatot. Nagyon sokat jártunk el együtt szórakozni.Jól ismer engem, jól ismerem őt. Tökéletes^^ A kecónk nagyon állat! Gyönyörű, izléses és modern! Teljesen meg vagyok vele elégedve. Egyfajta "csajszi" lakás! Természetesen ezt nem úgy kell elképzelni h minden rózsaszín=) A nappalink Bordó színű egy csinos kis bárpultal és tükrösrfallal. Ez a kedvenc részem=) kényelmes kanapék fotelek és minden ami kell.

Szombaton kellőképpen sikerült megünnepelni a felköltözésem=) Először otthon iszogattunk majd lementünk a Yukba nagy party volt ismételten sok ismerős arccal futottam össze. Jó volt látni az olyan ismerősöket akiket már 1000 éve nem láttam. Nagyon jó party volt, én legalábbis nagyszerűen mulattam.

Hamarosan kezdődik a suli is. Hihetetlen de várom. Minden új dolgot várok hát most egy kicsit most talán ez is új.
Jó lesz érzem! Tanulni... azt sajnos kell és azt azért annyira nem szeretek... na de ki szeret? :D

Nah de most már zárom soraim! Megyek DvD-zni:D utánna meg szerintem mászkálok barátosokkal=)
Legyetek jók;) Hamarosan újra jelentkezem!
<3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicole-scene.blog.hu/api/trackback/id/tr19653975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása